poniedziałek, 11 grudnia 2017

Jak się ubrać na wigilię firmową ? - czarna sukienka + różowy płaszcz + szare kozaki za kolano

Witajcie Kochani ! Wiem, że do świąt zostały jeszcze dwa tygodnie, ale jest to czas, w którym nasi pracodawcy chętnie organizują kolacje firmowe podsumowujące cały rok, wigilie firmowe itp. Sama niedawno zmierzyłam się z takim problemem co założyć na taki wieczór ? Postanowiłam Wam pokazać moją propozycję takiego stroju. Wybrałam czarną, prostą sukienkę, wykończoną koronkową górą - mała czarna zawsze będzie odpowiednim elementem garderoby na prawie że każdą okazję ;) Połączyłam ją z pudrowym płaszczem, szarymi długimi kozakami za kolano oraz z czarną małą torebką z ozdobną kokardką. Postawiłam także na delikatną biżuterię w postaci długiego, złotego naszyjnika zakończonego pętelką oraz klasycznego zegarka z pudrowym paskiem. Co sądzicie o takiej stylizacji ? :) Macie takie spotkania w waszych firmach ? :) Udanego tygodnia ! :))











Sukienka - TU
Płaszcz - Shein
Buty - TU
Torebka - TU
Naszyjnik - Mohito
Zegarek - Cluse

Foto: Agnieszka

27 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jak na wigilie to za bardzo wyzywająco i buty jakoś tak nie pasują ale to tylko moje zdanie .

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. W trakcie imprezy wigilijnej w firmie zdejmiesz płaszcz i wtedy lepiej zamiast kozaczków czarne szpilki. Natomiast na wyjście po imprezie świetny look :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zamieniłabym kozaki kochana na inny obuw, ale sukienka wydaje się być w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ;) Sukienka wygląda naprawdę pięknie ♥
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne buciki i bardzo je lubię :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zastanawiam się własnie nad moją stylizacją na wigilię firmową i nie wiem co wybrac :( Pięknie wysżłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Postawiłabym raczej na czarne rajstopy do tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty do mnie nie przemawiają - poza tym super i sukienka i płaszcz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz bardzo kobieco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny płaszcz!
    Ja w tym roku nie mam tego problemu bo firma w której aktualnie pracuję nie organizuje wigilii firmowej :P
    Zapraszam do przeczytania nowej serii postów na moim blogu, o wyjezdzie do USA!
    http://mytravellifee.blogspot.com/2017/12/wyjazd-do-usa.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie Ci w takich pastelach <3

    ~~~~~>>>> Zapraszam do siebie.
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja:) z chęcią ubrałabym się identycznie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie sukienki, ale tak w ogóle to w oko wpadła mi torebka:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, a mała czarna zawsze jest odpowiednia na takie okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa stylizacja, bardzo delikatna i kobieca :) płaszczyk robi dobrą robotę ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. baaardzo mi się spodobał ten płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na wigilię mojego koła naukowego również postanowiłam na czarną sukienkę :) Elegancja zawsze w modzie!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny płaszczyk :) Lubię połączenie szarości z różem ;)
    Pozdrawiam ;)
    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się połączenie różu i szarego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)