czwartek, 22 czerwca 2017

Złota rozkloszowana sukienka + biała torebka + białe koturny z kokardką

Witajcie Kochani ! :)) Dziś mam dla Was stylizację z udziałem złotej, eleganckiej sukienki do kolan :) Kolejna propozycja idealna na wesele :) Do niej dobrałam dodatki w kolorze bieli. Małą torebeczkę przekładaną przez ramię - myślę, że stali czytelnicy doskonale ją znają :) bardzo ją lubię, więc dość często się pojawiała w moich outfitach :) oraz nowe sandałki na koturnie z kokardką - są przeurocze, zakochałam się w nich :)) Dopełniając całość założyłam złote korale oraz bransoletki z serduszkami. Co sądzicie ? Trzymajcie się cieplutko :))









Sukienka - Sammydress
Torebka - no name
Koturny - Sammydress
Naszyjnik Orsay
Bransoletki - Reserved

Foto: Adrianna

14 komentarzy:

  1. Super wyglądasz! Torebka mi się podoba! <3

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjna! :)
    Jeśli Jesteś ciekawa mojej najnowszej współpracy- zapraszam na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka sukienka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka leży wspaniale i kolor jest świetny
    klik

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz w tej sukience- złoty to zdecydowanie Twój kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak subtelnie i kobieco!
    I te śliczne buty!
    Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, pełna klasy i szyku :)
    dodaje ci uroku wyglądasz zniewalająco :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest super! Choć tylko okulary mi tu nie pasują... Poza tym jestem zakochana w Twojej torebce! :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Moja skóra niestety ze złotem się za bardzo nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam stylizacje z koturnami, chociaż sama nie potrafię się do nich przekonać :D Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)