niedziela, 23 kwietnia 2017

Prezent na Dzień Matki | Shein

Witajcie Kochani ! Jako, że Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami.. tak, został już tylko miesiąc i zanim się obejrzymy będziemy mieli 26 maj. Postanowiłam przygotować propozycje prezentów na tę wyjątkową okazję. Razem z moją mamą wybrałyśmy 9 elementów garderoby od Shein, które według nas byłyby idealnym prezentem dla mam :) Zapraszam do oglądania ;) Dajcie znać, czy wpadło Wam coś w oko, co by mogło się spodobać waszym mamom :)









13 komentarzy:

  1. Świetne produkty wybrałaś wraz z mamą! Torebki to strzał w 10! :)
    KLIK: 36.00, 19.00, 11.00 itd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, podsunę go mojemu synowi :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje serce skradły buciki, fajne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają nam się propozycje bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł :D Chociaż ja w tym roku wybiore na prezent fotoksiązkę, bo na torebke postawiłam w poprzednim :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty fajne sama bym sobie takie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)