sobota, 21 stycznia 2017

Szara marynarka z ekoskórki + biały sweterek + czarna spódniczka

Witajcie Kochani ! Myślę, że rozkloszowane spódniczki z pewnością znalazłyby się na liście opisującej mojego bloga. I także dziś mam przygotowany dla Was zestaw, właśnie z tym elementem garderoby ;) - jednym z ulubionych. Drugim takim są z pewnością marynarki. A jak już o nich mowa, przygarnęłam do swojej kolekcji piękny model z ekoskórki, w którym się zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) Uważam, że taka marynarka już sama w sobie jest dość spektakularna i za dużo nie trzeba do zestawu ubierać dodatków :) Więc w tym wypadku, całą resztę starałam się dobrać minimalistycznie :) Zapraszam do oglądania mojego nowego outfitu. Udanej soboty Wam życzę ! :* 

PS. Pamiętajcie dzisiaj o swoich ukochanych Babciach :) !











Marynarka - TU
Sweterek - H&M
Spódnica - no name
Kozaki - Sammydress
Torebka - no name

Foto: Adrianna

27 komentarzy:

  1. piękne buty <3 Zapraszam do mnie na nowy post http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2017/01/winterlooks.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, uwielbiam te kozaki za kolano.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna marynarka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie i jestem pod wrażeniem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz ślicznie, buty boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Świetna marynarka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta marynarka, wygląda jak klasyczna ramoneska - tylko kolor ma mało klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka cudo! Zapraszamy do nas. Obs za obs? http://friendsblogglifestyle.blogspot.com/2017/01/hej-dzisiaj-ja-oliwia-pisze-posta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, klasyczny zestaw. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przepięknie ! Kliknięte :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz! Świetna stylizacja i zdjęcia :)
    Obserwuje I zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Marynarka jest rewelacyjna, i w dodatku szara a ja uwielbiam ten kolor, jak zawsze ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw, fajne te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo do Ciebie pasują te kolorki :*

    OdpowiedzUsuń

  15. Ładnie, inspirująco no i wiadomo ... z klasą !

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny set, świetna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny zestaw :) też uwielbiam rozkloszowane spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz. Uwielbiam takie zestawy. Niby prosto, a dzięki butom i marynarce robi się niebanalnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz idealnie! Cudownie podkreślone kobiece atuty <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Baaaaardzo w moim stylu! Esktra! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)