piątek, 26 sierpnia 2016

Różowy bomber jacket + czarne spodenki + różowo-biała bluzka

Witajcie Kochani:) Ostatnio bardzo popularne są kurtki zwane "bomber jacket", tak więc i ja się skusiłam na nią :) Jak zobaczyłam ją w kolorze różowym, stwierdziłam, że też chce taką mieć! i mam :) Kurtka przypomina trochę bluzę sportową, tak więc myślę, że będę na pewno ją zakładać do casulowych i sportowych stylizacji, choć nie wykluczam, że mnie nie olśni i nie połączę jej ze szpilkami - kto wie :) W końcu moda jest po to, aby się nią bawić. Trzymajcie się, do następnego postu !












Bomber jacket - TU
Bluzka - H&M
Spodenki - River Island 
Trampki - Converse 

Foto: Adrianna

43 komentarze:

  1. Bomberki są super :) myśle, że sobie jakąś sprawię na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra ma podobną kurteczkę. Ja akurat źle się w nich czuję,ale Tobie jak najbardziej pasuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten bomber jest tak naprawdę jedynym bomberem, który mi się spodobał! :O
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  4. ale plener do zdjęć :D no i stylizacja też super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomber masz cudowny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również ta sama bomberka:)
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bomberka jest przecudowna!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny zestaw, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna bomberka mam już taką samą upatrzoną a Conversy uwielbiam! Fajny casualowy zestaw. U mnie nowy wpis www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Bosko wyglądasz ślicznotko <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdj. podoba mi sie ta kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bomberka! Wyglądasz w niej ładnie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bomberka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja! Muszę sobie sprawić bomberkę w tym kolorze, wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bomberka :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja nadal szukam swojej wymarzonej bomberki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny bomber! Stylizacja w całości wygląda świetnie. Mój bomber jest w odcieniu metalicznego różu z pikowaniami, ale w nieco dłuższej wersji.

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. This look is stunning! Love it :)

    What about following each other?

    Caro x

    http://nilooorac.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz ;*
    super bomber
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna bluza, idealnie pasuje z koszulą i ten kolor, super !

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jest ta bomberka, ma idealny kolor! Ja właśnie czekam na moją pierwszą kurtkę tego typu, mam nadzieję, że też będzie tak ładnie się prezentować :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Bomberki sa bardzo efektowne, ale cena nie zacgeca, haha. Bardzo ladne polaczenie.:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Są bardzo popularne i sama jestem ich posiadaczka . Uwielbiam ja ! Twoja stylizacja jes genialna

    Mój Blog Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice post! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobaja mi się takie kurteczki :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny bomber :) muszę go mieć :)
    klik US$30.99 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta kurteczka ! Też chyba sobie taką sprezentuję :D Bardzo ładne zdjęcia ;))

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny jest ten różowy bomber! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się! Lubię taki odcień różowego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Różowe bombery są super! Też mi się taki marzy. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)